Friday 1 May 2015

Micii de 1mai


Pentru ca de 1 Mai sunt 3 zile libere, ne gandeam sa plecam undeva cu cei mici si bunica. Apoi stand un pic, am realizat ca suntem plecati... si ca nu mai are nici un semn sa facem bagaje, sa avem grija mancarii si a vremii de afara, asadar am luat decizia inteleapta de a "ramana acasa", unde camera de "cazare" este mare, unde avem toate jucariile si hainele, unde macare este in frigider... unde ne este cel mai comod.

Bunica a venit la noi, asa ca am putut alerga impreuna cu Alin pe Tampa si la Moeciu, am putut iesi in oras fara cei mici, dar ne-am  putut bucura impreuna cu ei la gradina Zoo, la lacul din Noua, la aerodromul din Zarnesti si am savurat si noi, ca tot omu' micii de 1 Mai.


 Sa vedem unde duce poteca 

 Lacul din Noua

 Alergare usoara prin ploaie la Moeciu


 La un mic de 1 Mai




Anul viitor face noi micii, da?

No comments: