Saturday 27 September 2008

Printre picuri la catarat - Herculane 27-28sep

Toamna asta ne aduce iar vreme de noiembrie pt we-ul ce vine, vremea se incapatzaneaza din nou sa ne deprime. Facem planuri peste planuri, cautam printre prognoze si picuri de ploaie mohorata un loc in tara asta unde sa nu ne ploua.
Renuntzam in ultima clipa la planurile de Godeanu, asa ca nu mai plecam de vineri seara la drum, asteptam sa se lamureasca vremea. Prognoza zice ploaie pt sambata si sanse de indreptare pt duminica, asa ca pana la urma alegem catarat la Herculane.
Sambata dimineatza impreuna cu Gianina si Mihai ne lipim de trupa ce dormise de cu noapte langa fosta poiana a lui Pufi: Mardale, Ceashca, Bianca si Tommy.

La Surplomba la Roman

Herculane ne intampina cu ploaie asa ca dupa sedintza tehnica de dimineatza stabilim sa mergem la Surplomba de la Roman. Acolo este un perete ferit de ploaie si avem cateva trasee pe care sa ne dam.

Domn' Presedinte supravegheaza activitatea

Avem mai multe corzi asa ca ne impartzim pe echipe, impanzim peretele de corzi si fiecare se da unde-i place.
Mihai e la inceput cu pasii pe stanca si e curios sa vada daca ii place, doar ca n-a nimerit chiar we-ul potrivit... pe asa umezeala si racoare trebuie sa fii destul de pasionat sa-ti placa :D

Mihai in spraitz

Ma incalzesc si eu bine cu pasul de iesire pe brana din Apa'n pas, dar mai departe marea surplomba de deasupra nu ma inspira deloc. Mardale in schimb se cazneste, avanseaza pana in buza surplombei cu niste miscari de catzarat artifical, dar nu reuseste s-o treaca. Face apoi niste inginerii sa dezechipeze traseul.

Alin: Acuma ii pasul

Asigurand din priviri

Trecem apoi la Let's go west traseu scurt, dar cu miscari de boulder la echilibru si ne caznim rand pe rand sa-l facem. Intrarea e mai grea, iar apoi cu degetele inghetzate de frig mai testam si mici prize intzepate :D

Tommy incearca miscarea

Tommy: Nu mi-o iesit :(

Alin: A naibii miscarea asta!

Mardale pregateste un pufait ca sa treaca pasul

Catzarator sau programator?

Intre 2 reprize de catzarat simtzim ca ne ia frigul, punem toate hainele pe noi. In schimb cand suntem pe stanca ne incalzim destul de repede, uitam de umezeala ce patrunde pana la oase.

O alta catzaratoare

Apoi Ceashca vrea el ceva... tot zice Ich Will... si ne arata niste miscari de maiestrie.

Ceashca analizeaza traseul

Ceashca: "Ich will" sa fac traseul ;)

Ceashca dovedind "Ich will"

Mai ne dam in mansha pe Try Again, un traseu pe care-ti tot vine sa-l incerci, doar sa nu te pompezi din start ;))

Si ziua de catzarat se incheie iar cu o ploaie mocaneasca si rece, de-a dreptul bacoviana as putea spune. A fost totusi ingaduitoare cu noi si seara a mai contenit, numai bine sa ne lase sa punem cortul linistitzi.

Seara cautam si noi un loc caldutz la un restaurant, depanam povesti si amintiri... si ma minunez cu Mardale ca noi de fapt trebuia sa ne stim de foarte mult timp ;)) cam de prin 97-98... am fost amandoi in aceleasi locuri, in acelasi timp, cu aceiasi oameni la Alpiniadele de iarna ale CAR-TM-ului din Retezat... si totusi amandoi am retzinut alte fetze :D

Duminica dimineatza nu se arata vremea frumoasa promisa, avem cer plumburiu, cetzuri bantuind de colo-colo, dar totusi nu mai ploua. Nu suntem prea insipiratzi de vremea de afara, asa ca prelungim somnul si ne lalaim mult la micul dejun ce se intinde pana spre pranz... de fapt iar la povesti ;)
Mardale zice: "Alin, hai sa mai povestim de prin 98-99!" :)) Si realizam c-am fost amandoi si la tabara de vara CAR-TM din Buila, am retzinut aceiasi oameni si aceleasi intamplari si totusi nu ne stiam :D Ajungem si la povesti din 2000 si uite asa se face pranzul :P

Ne riscam si mergem la faleza de la lac la km9 si spre bucuria noastra gasim ceva trasee uscate. Facem repede planul sa ne dam de incalzire in K1, K2/Limacsi. Mardale si Ceashca dezerteaza nu-i mai vedem ;) Au ales niste miscari in Tricky.

Gianina in K1

Mihai in K1

Am fi vrut si Easy Love, Ami si Vipera, dar tocmai ce se pune o ploaie sacaitoare care uda stanca. Gianina dezechipeaza repede K2-ul si ne adapostim in padure.
Acolo faleza e uscata, ploaia nu a ajuns peste tot si ne alegem Zorro absolut. Traseul asta ne-a placut tare mult, mai ales Gianinei care si-a promis sa mai revina la el.

Tommy in "Zorro Absolut"

Desi vremea ne indemna mai degraba sa stam la povesti la gura sobei, am reusit din nou sa nu stam acasa in we ;)

1 comment:

Cristi Trandafir said...

In poza cu commentu "acum ii pasu"...pasu e deja trecut....odata ce ai ajuns cu mana sub copacel treaba e ca si rezolvata....abia astept sa revin la Surplomba sa clarific situatia cu traseu respectiv...:)