Sunday 20 April 2008

RICO 19-20apr

We-ul asta obiectivul nostru este catzarat la Rimetea in Trascau cu ocazia concursului RICO - Rimetea Climbing Open. Ne strangem o gashca destul de mare de la club in 3 masini si plecam vineri seara in transe succesive, fiecare cum scapa de pe plantatzie.
Noi suntem in echipa2: Titi&Dana, Coco, Alin&Gianina, dupa ce o debarcam pe Dana in Geoagiu Sat, ajungem cam dupa miezul noptzii in Rimetea. Bajbaim oleaca dupa un loc de cort, vrem sa evitam inghesuiala din camping-ul oficial si galagia din sat, asa ca instalam tabara pe pajistile de deasupra satului. In camping se afla deja echipa1: Tufish&Diana, Andrei&Ami, iar dupa noi ajunge si echipa3: Mardale, Margica&Mladenka, Markus si Lars.
Unii dintre noi vor sa participe la concurs, altzii am venit doar pt placerea catzaratului.

Ami cauta prizele

Lars face incalzirea

Sambata Coco este matinal, antrenat si pregatit de concurs pleaca primul de la corturi, noi ramanem sa demontam tabara si apoi o luam spre trasee, Titi o ia pe urmele lui Coco spre faleza de concurs. De jos din tabara ni se alatura Andrei, Ami, Diana si Lars. Ne dam pe traseele Hip-Hop, Ambush, Lambda, Tuk-Tuk, Strumf si I'm happy, face Alin Ultimul mohican, incerc si eu... dar ultimul fiind, ultimul ramane pe ziua de sambata, caci incepe sa picure din ce in ce mai... gata, ploua.

Ca sa prindem putere

Asadar prognoza a fost 100% corecta pe sambata (ploaie incepand cu ora 15), doar pe vineri noaptea spre sambata a fost prognozata ploaia care nu s-a arata.
Deci ploaie... adica sfarsitul zilei de catzarat. Ce-i de facut? Ploua, ploua... vreme de betie... asa ca o luam spre barul satului care are terasa acoperita cu stuff si papam bine. Intre timp iese soarele, asa ca mutam bancutzele la soare si stam ca shoparlele la soare, sa mai oprim clantzanitul de dintzi :D

Incercand sa le incalzim... unii la soare... Diana de Tufish...

Mai pe seara ne retragem in centru satului, unde Coco intinde un slackline si incercam cu totii sa ne regasim echilibru, dupa o bere, doua...

Se intinde linia

O ulitza mai ingusta

Aceeasi ulitza ingusta si luuuunga

Pe seara punem corturile la fix, exact inainte sa inceapa sa toarne, tot in ton cu prognoza. Ne intrebam, mai ales Coco, care avusese o zi buna la concurs, dc duminica vom mai putea catzara?
Dimineatza... surpriza! scoatem capul din cort si dam de un cer incredibil de senin, asa ca ne astepta o zi superba de catzarat. Pana mancam... mai un soare, mai o adiere de vant si stanca e gata uscata.

Mic dejun

Pe langa trupa de ieri, din trupa de la concurs ni se alatura Mardale, Markus si Tufish.
Noi2 ne facem incalzirea pe Cega, un traseu care nu ne-a prea placut, caci era pe o creasta, deci risc de accidentare in caz de cadere si avea portziuni friabile in portziunea de sub top. Asa ca mergem la restul trupei care se stabilisera la niste fetze cazute tare frumoase.

Markus in Calugaritza

Markus asigura

Ne mai dam pe Omega si Calugaritza, niste trasee foarte frumoase si simtzim cu soarele arde din plin, suntem ca intr-un cuptor, la stanca care atrage soarele.
De langa noi isi iau zborul mai multzi parapantisti, si-au stabilit rampa de lansare chiar sub stanci. Sesiunea de catzarat se termina brusc cand o tanara trage o cazatura cu parapanta sub ochii consternatzi ai tuturor. Se pare ca zona e plina de turbulentze de aer si aripa s-a pliat pe jumatate, n-a putut redresa la timp si a tras o tranta de la aprox 20-30m inaltzime. Ulterior am aflat ca a scapat doar cu niste fracturi la picioare, putea sa fie si mai rau, oricum noua ni s-a cam taiat pofta de catzarat, asa ca ne coboram sa prindem festivitatzile de premiere la concurs.

Ami in Calugaritza

Ami pe Calugaritza, Markus in ArtNouveau

Avem ce vedea la premiere, caci Coco al nostru a iesit pe locul1 din mai bine de 60 de concurentzi. O strategie de abordare a traseelor bine pusa la punct si o motivatzie puternica... iata ingredientele lui Coco pt retzeta succesului.

In we-ul asta am avut placerea sa-i intalnim pe Dinu&Marlene Mititeanu, ne doream de mult sa ne intalnim si altfel decat virtual pe net... poate ne vom mai reintalni si pe poteci de munte cu rucsacul in spate.