Sunday, 29 May 2016

Gentlemen's Race - 29mai

In acest sfarsit de saptamana cu vreme super faina, trebuia sa organizez eu tura Alternative in Bucegi, dar se pare ca nu am fost destul de convingatoare... sau prietenii ramasi in Timisoara nu se mai mobilizeaza ca pe vremuri... ca tura s-a anulat din lipsa de participati.
Mi-a parut rau, dar nu am plans foarte mult, ca de anul trecut visam la o echipa de fete la Gentlemen's Race iar anul acesta am fost invitata in 2 echipe si nu as fi putut merge, daca era tura. Uite asa stiu eu sa privesc mereu partea buna a lucrurilor.
Lucrurile mereu tind spre mai bine... asa ca sa nu fie cu suparare... din cele 2 echipe s-a ales doar una. Deci pana la urma refuzul s-a transformat in fuziune.
Echipa de fete... YUHU... 
Suzi, cu care am inceput sa ies cu cursiera de anul acesta, care imi este foarte draga si simpatica, pe ea nu as fi putut-o refuza.
Zora, pe ea am cunoscut-o la Campionatul National de Duathon de la Bucuresti si mi-a parut simpatica, pentru ca dupa cursa a povestit cu mine si chiar ea mi-a dat ideia sa ies cu Suzi in Brasov la cursiera.
Ioana Molnar, pe care o stiu de cativa ani de la Oradea, Felix, Bucuresti... 
Ina si Karina pe care nu le cunosteam.


Imi era groaza doar sa nu ma tai... sa nu rezist pana la final si sa ma tarasc ca melcul, sa ma injure fetele si sa nu ma mai ia vreodata in echipa cu ele. Dupa cum ma simteam, dimineatza la trezire... ma rugam mai simplu: sper doar sa pot termina cursa. 

Dimineatza nu am fost foarte comunicativa cu fetele... nu prea ma lasa gatul... dar cred ca in nici 5km gatul m-a parasit... concentatia, adrenalina si voia buna m-au ajutat sa pot duce cu brio tura.

A fost o experienta interesanta... 6 fete pe cursiere... 2 cate 2... mi se parea ca suntem un card de gaste :)) ca se socializa la greu. Ma gandeam: la final sa fim macar pe un sfert de comunicative si glumete si va fi perfect.



Eu am fost cea mai non-tehnica din echipa... primeam din cand in cand sfaturi de la fete si incercam sa le aplic, dar sa nu uitam... eu eram alergatoarea montana dintre ele :)

Pana la final a fost bine... nu m-am taiat, doar un umar m-a rupt pe final si fundul.... inca il mai simt.
Zagonul... prea scurt pentru gustul meu. Iar ultimii kilometrii au fost dementiali... daca mergeam cu 30-32km/h, la ultima cotitura Suzi si Karina au preluat plasa si au zis... pana la finish ii dam. Suzi intreaba zambind: "cat sa fie?", iar eu din spate strig " cu 40, te rog". Nu a fost 40, dar am fost acolo 35-38km/h. Cu toate asteptam sa vedem podul... podul ala de metal... podul peste Olt!!!

Cicliste, triathloniste si alergatoare montane... adica "Mix&Match"
Dupa sosire... low battery... am mancat pizza... doamne buna a fost... apoi game-over, eram praf. Pe traseul am mancat doar 1 baton cu cofeina de la Racer si jumatate de baton de seminte de floarea soarelui dupa Zagon. Nu prea aluneca macare pe gat. Gelurile erau mai ok de inghitit, ca erau lichide. Dupa tura asta un lucru mi clar... batonul ala de la Racer isi merita toti banii. Merci Ionut de pont...cofeina cu descarcare lenta, il mananci acuma si merg cateva ore cu el. Tare, nu?

Pizza... DA...
Multumesc fetelor pentru ocazia pe care mi-ati oferit-o, Ioanei si lui Suzi pentru invitatie si daca totul va fi bine pedalam si la editia de toamna.

*imagini realizate de Alina Selinadie

No comments: