Saturday 14 November 2009

Aniversarea Alpine_TM 6ani Rausor 14-15 nov

La inceputul lunii octombrie Carol vorbeste pe lista montaniarzilor din Timisoara despre inceputurile listei : "Pe 13 noiembrie 2003, la ora 2:36 P.M., Gerzson lansa prima invitatie la o tura si totodata prima invitatie de inscriere pe lista". Face acest anunt cu mai bine de o luna inainte, ca sa fie timp suficient pentru stabilirea iesirii aniversare.

Trupa mica

Dupa voturi acordate,
Dupa planuri zeci schimbate,
Trupetii din Timisoara
Au plecat s-aniverseze
Cei 6 ani de succese.

Cu pasi mari

Alin face un poll pe lista sa vada pe unde isi doreste lumea sa ne adunam. Batalie mare intre Gentiana si Gura Zlata, dar pentru ca sunt multi care ar dori sa vina cu copiii se alege in final o destinatie cu acces auto. Alin devine organizatorul sef si astfel cauta sa impace pe toata lumea, sunand pe la mai multe pensiuni sa vada care ni se potriveste cel mai mult. In final apare si solutia pe care o adoptam: Rausor, pensiunea Dora, unde copiii au gratis si in plus la un pret rezonabil avem si 2 mese copioase pe zi. Una sa ne dea putere pentru tura, iar alta sa ne revenim dupa tura ca sa putem socializa si in lumea reala, nu doar cea virtuala, a listei noastre de discutii.

Ciupercute

Vineri seara ne reunim la pensiunea Dora si facem planurile pentru ziua de sambata. Cei mari au in plan un circuit Rausor, valea Stevia, varful Retezat, culmea Lolaia si inapoi in Rausor pe traseul curiosilor, iar cei mici viseaza la lacul Stevia cu pauza de pranz la refugiu Condor. Din pacate trupa celor mici este mult mai mica decat era initial, asadar majoritatea piticilor este data de Ioana si Andrei, copiii luiTavi, la care se adauga David cel mic a lui Robi si Alexandra a noastra.

Cu manusi pe manute

Tot la deal

Fiecare dupa puterile sale

In 2 ore si un pic am ajuns la refugiul Condor, unde 7 voinicei, printre care si un prieten bun din facultate, Cosmin , s-au cazat aici pentru week-end. Unii dintre ei se pregatesc pentru tura (cam tarziu cam tarziu, daca noi piticii am ajuns deja aici), iar altii se ocupa cu treburile casnice, cum ar fi taiatul lemnelor.

Refugiul Condor

Cine ii mai mare?

Yami ce zapada buna!

Ne place aici caci mai gasim ceva urme de zapada gustoasa, iar inauntru refugiului ne simtim ca in casuta celor 7 piciti. Ne cocotam pe priciuri, luam pranzul si ne incalzim la gura sobei. Iata cum trec pe nesimtite 2ore. Acum este prea tarziu sa mai urcam si pana la lacul Stevia, in plus celor mari ni s-a facut si lene, pe cand cei mici sunt cam dezamagiti ca o luam la vale, le-ar surade vizita la lac. Doar ca piticii nu se gandesc si la coborare, la ora la care se intuneca. Si uite asa dezamagire mare... o luam la vale.

La un ceai cald in refugiu

La vale

Andrei care a mancat o portie zdravana de zapada cu toping de cetina si argila a prins puteri magice si coboara singur la vale, ba mai mult este nervos cand simte ca cineva il prinde de gluga, sa-l ajute sa isi pastreze echilibrul. Lui ii place singur, viteza la vale, cadere libera, hopa sus si mai departe la vale cu viteza. N-are nici un fel de frica. Mare voinic o fi, daca o fi asa si cand va creste mare. In cele din urma cu tambalau mare, este pus in rucsac si... somn de voie pana la pensiune, unde distractia continua indoor.

Si ne-am distrat pana in ultima clipa

Seara se termina cu povestiri, bancuri si gogosi, unde "mos" Carol este povestitorul sef si captiveaza asistenta.
Duminica pentru ca vreme este mohorata, ramanem cu totii la pensiune si ne jucam, atati cei mici, cat si cei mari.

Si la anu'... si la anu'... o s-o facem si mai si mai 'nalta.

Participanti: Ioana, Andrei, Tavi si Nadia (adica fam. Topai), David, Robi si Amalia (fam. Kerekes), Octavia si Cosmin Codru, Carol Varga, Serban Sambotelecan, Daniel Humelnicu, Mircea Baba si Raluca Svanca (cea care dupa tura a devenit si ea membra a listei), Marius Minea, Bogdan Solga, Adina Demetrescu, Mircea Negrut, Robert Haier, Alexandra, Alin si cu mine.

3 comments:

Serban Razvan said...

Va felicit pentru tura, pentru poze, dar mai ales pentru initiativa de va duce copii pe munte inca de la o varsta frageda si ai invata sa respecte natura si sa se bucure de ea.

Mischu said...

Felicitari! o tura fumoasa.