Saturday, 2 April 2016

Semimaraton Intersport si Lempes 2apr

Acest eveniment imi este drag din mai multe motive.
Prima editie din 2012, a fost primul concurs de alergare in postura de mamica. Atunci am scos timpul de 1:45:52. Am fost incantata si foarte uimita de faptul ca am plecat din inima unui oras sa alerg un semimaraton montan, cu nici 3km de asfalt.
La a 2-a editie din 2013 n uam participat, am fost insarcinata si a participat doar Alin.
La cea de-a 3-a editie din 2014 mi-am imbunatatit timpul (1:41:20) si am avut o revelatie, una din revelatiile vietii as putea spune. Am realizat ca locuitorii Brasovului pot iesi de la serviciu si apoi alearga pe munte in aceasi zi, fara nici un efort de-a ajunge la munte. Atunci am decis cu Alin sa ne mutam in Brasov si ne-am fixat si un termen limita: pana la sfarsitul anului.
La a 4-a editie cea din 2015 a fost primul concurs din spatele blocului... ce senzatie sa alergi si sa iti vezi caminul de pe traseu!
Sa revenim in zilele noastre, adica editia 2016!





Dorm bine si ma trezesc speriata la 9:10. Credeam ca am intarziat la gradi cu cei mici si Alin la birou, dar nu...este sambata si alergam la semimaraton. Startul este la ora 12, adica perfect!
Mai lenevesc in pat 20min, apoi ma echipez, ma ocup de cei mici, iau micul dejun. Primim vizita familiei State si impreuna plecam in alergarea de incalzire spre linia de start. Este o zi perfecta de alergare. Imi propun sa imi bat timpul de 1:41:20 din 2014 si imi doresc un timp sub 1:40. Sunt constienta ca Ingrid are toate sansele sa castige, s-a antrenat foarte mult si este intr-o perioada super buna. Iuliana se antreneaza si ea mult mai serios decat mine, dar imi spune ca este accidentata. Atlete nu s-au anuntat, asa ca visam la un podium frumos... noi3, Alergatoarele montane de la Gerar.
Visele s-au indeplinit in aceasta zi frumoasa de primavara: termin alergarea in 1:39:00 pe-un podium al prieteniei, alaturi de Ingrid si Iuliana.

Mergem sa ne recuperam copiii de la inghetata din centru si sa le multumim pentru galeria de pe traseu, trecem pe acasa sa luam "cosul" de picnic pentru ca dupa festivitatea de premiere, urmeaza o plimbare de relaxare in familie pe dealul Lempeș.
Picnic pe dealul Lempes

La plimbare

Tricolorul de vara

Cu Gina

Plimbare pana la apus
Imi doresc sa fiu bine, sanatoasa si voioasa si sa alerg la cat mai multe editii ale acestui semimaraton. 
Felicitari organizatorilor, care au reusit ca la fiecare editie sa faca un eveniment minunat: unul din cele mai bogate kit-uri, ora de start pe gustul meu, fara graba, fara stres, multi voluntari bine organizati, traseul bine marcat, premii frumoase, flori. O singura sugestie as avea catre organizatori... ora festivitatii de premiere ar fi super sa fie mai devreme, ca sa fie mai multa lume. Sau s-ar putea organiza decernarea de flori pentru primele 3 locuri la general (cros si semimaraton), cam la 2h-2h30' de la start, cand majoritatea lumii este acolo la pizza si bere (incluse in kit).

No comments: