Friday 30 March 2007

Satele Plopi si Eibenthal 30mar - 1apr

Trupa ratacita prin Tzarcu asta iarna… he he asta iarna, ca uite, primavara a venit, au avut un gand frumos pe care l-au si pus in practica sambata. Gandul lor a fost sa-i viziteze pe batranii din Plop, care i-au primit cand erau inghetzatzi si epuizatzi dupa atatea ore de mers prin viscol si noapte, si sa le duca in dar, drept multumire, cateva din cele necesare la tzara, intr-un sat uitat de lumea, unde oameni nu ai nici o ghereta de unde sa cumpere o paine, daramite lumina.

Ce bine e la tzara

Fiertul croampelor pentru porci

La tzara

Pentru ca planul lor ii duceau pana dupa Piatra Scrisa, Adina s-a gandit sa combine aceasta vizita cu o tura de biciclete. Asa ca ne-am stans mai multi, am vizitat pe batranii din Plop, am stai la o sezatoare in curte la soare si apoi am continuat drumul pana la Dunare, unde am urcat pana pe Ciucaru Mare ca sa admiram Dunarea la cazane, iar la coborare am mers pana la intrarea in pestera Ponicova, neputand-o vizita din pricina apei care a inundat-o. Seara s-a incheiat cu o tzuica fiarta la pensiunea unde ne-am cazat.

Biciclete la inaltime

la sezatoare

Prin satuc

Floricele

A venit primavara

Verde crud

Lumea admira de sus Dunrea la cazane

Calutzul meu... calutzul meu

Nu mi-e frica ca's cu mama

Odihnitzi bine, duminica dimineatza, ne-am suit pe biciclete si am plecat sper satul Eibenthal. Drumul pana in sat avea 2 parti: 10km de sosea pe malul Dunari si inca vreo 7km de urcat pe un drum forestier. Mersul pe sosea a fost o placere: coborari si urcari pe un drum asfaltat mai putin circulat de masini, iar urcusul sper sat, desi a fost urcus a fost si el foarte frumos, prin padure, mai sus printre pini, iar la final s-a incheiat cu o leneveala pe pajistea inverzita. Satul, ca orice sat de munte... adica o placere sa-l calci ulitzele. Coborarea inapoi la malul Dunarii am facut-o pe alt drum „asfaltat”, dupa zisele gazdei noastre, dar dupa mine... nu cred ca a vazut vreodata asfalt acel drum. Iata cum a trecut acest weekend pentru mine.

Spre Eibenthal

Si eu tot inspre acolo

Curte si gradina

Trupa

Dunarea vazuta de pe bicicleta

No comments: