Sunday 4 November 2007

Canyoning in cheile Prisacinei (team-building 31oct-4nov)

It me, Gianina, in team-building pe valea Cernei, unde pe langa jocurile specifice unui team-building (tir, constructie de zmee, de pluta si alte cele) am facut si o mica tura de canyning.



Am fost pe cheile Prisacinei si am coborat pe canion. Mi-am amintit de familia Codru :) cu care am fost anul trecut, tot toamna, la o tura prin Crovuri si pe Ramnutze si imi amintesc ca spuneau ei ca ii fain sa faci canionul Ramnutzei si a Prisacina.



Apa a fost RECE :D dar costumele de neopren si-au facut datoria, am simtit doar la palme cat de rece ii apa, neavand manusi de neopren. Din pacate fara poze din portiunea respectiva, nu aveam la noi nimic, apa trecandu-ne peste cap in 1-2 portiuni. Nu credeam ca pe asa vreme rece se poate face canyoning si nu ma asteptam de la colegii mei sa se bage la asa ceva pe frigul ala :-) dar... se pare ca uneori asteptarile ne sunt depasite.


No comments: