Wednesday, 30 August 2017

Piatra Mare 30aug

    
Vroiam sa ies pe munte cu Vlad 2 zile, dar baiatul este foarte ocupat, joi si vineri are turneu cu fotbalul, asa ca m-am limitat la o tura de o singura zi. Cum nu vroiam sa mergem doar noi, l-am chemat si pe Janus cu noi, iar Cindy nu a rezistat si a venit si ea, desi initial vroia sa raman cu treburi in Brasov.
Am urcat pe la cascada Tamina, baietii au catarat un pic la stana de sub varf, am poposit 1h pe varf dupa care ne-am aventurat sa coboram pe poteca nemarcata ce pleaca fix de pe varf inspre valea Timisului. Pe drumul de intoarcere am trecut pe langa un observator de animale salbatice unde era un drob de sare pus pentru capre.
Apoi am boschetarit un pic printr-o padure salbatica cu multe urme de animale salbatice, de unde ne-am hotarat rapid sa ne intoarcem. Am prins o poteca slab vizibila in alocuri, dar ne-am descurcat si pana la urma am dat de o cabana de vanatoare, de unde am prins o poteca buna care ne-a coborat pe muchie pana in DN. La vale am alergat impreuna cu baietii si astfel am facut o tura frumoasa, am descoperit poteci noi si ne-am bucurat impreuna de o zi de miercuri frumoasa.

 Pe varful Piatra Mare, prima data pentru Vlad

 Pe varf distractie mare

 Caprita si iezi la drobul de sare

 Cabana de Vanatoare

No comments: