Saturday, 30 January 2016

Alergatoarele montane - Gerar 2016


In luna octombrie Iuliana vine cu ideea de echipa de fete pentru Gerar: ea, Ingrid si cu mine. Sunt onorata de propunere si in ciuda faptului ca nu sunt deloc atrasa de asfalt, de alegarea pe plat, accept in idea ca ma voi motiva astfel sa alerg si in sezonul de schi. 
Numele echipei a fost foarte usor de ales: Alergatoarele montane! Un nume mai bun nu se gasea pentru noi, doar de acolo ne stim.

Alergatoarele montane 121 - foto Two Lore Studio
 La start ma intalnesc cu Ioana Molnar Diaconu care ma intreaba cat vrem sa alergam, eu nu stiu ce sa ii raspund in masura de timp, asa ca ii spun: "6 ture :)".

Pe asfalt - foto Radu Cristi

Noroc cu fetele ambitioase, daca ar fi fost dupa mine scoteam un 1:40, ca sa nu tragem prea tare, dar am fost o echipa si nu a fost doar dupa mine, asa ca am scos un timp bun pentru inceput de sezon: 1:32.

Aceasta nu este o veveritza, este chiar Marmota biciclista care ne-a insotit, incurajat si provocat pe traseu - foto Radu Cristi


Sunt fericita ca am acceptat propunerea Iulianei si le multumesc fetelor pentru cursa frumoasa.

Alergataorele montane fericite la final


Gerar fiind alergat, eu sper ca am terminatul cu platul pe 2016 :)

Recuperare si relaxare

No comments: