Monday, 29 May 2017

Cascada Moara Dracului - 28mai


Alin a promis sa ne duca intr-un loc frumos, unde sa ne placa tuturor. Desi am plecat tarziu din Brasov (ora 15) si abia am urcat (baietii vroiau acasa, la noul joc de lego primit), la final cu totii am fost incantati de excursie. 

Valea Simon este una foarte frumoasa, potrivita pentru cei mici si care te duce cu gandul la cort, la foc... la liniste si relaxare.

La monument
De mana

Gianina si baietii

Cateva abdomene nu strica niciodata

Salutari
 Un mic urcurs mai anevoios si iata-ne la stana Gaura. De aici cei mici au intrat in fibrilatie: le venea sa catere toate stancile din poiana si parca cascada nu mai era un obiectiv. Desigur i-am mobilizat pe cei mici si am ajuns si la cascada. Glumeam noi pe urcare ca poate spiridushii au lasat niste cutii mari de lego pentru copiii care urca pana acolo, desigur nu a fost asa, dar totusi au gasit fiecare care un banut. Sa fie de la spiridushi? Nu vom afla niciodata. 

Alpinistii Tanase

La cascada Moara Dracului

Cina de duminica

Mama este numai una
Intorsi la soare, la stana Gaura, era ora cinei, asa ca ne-am bucurat de ultimele raze de soare, am intins pe paine un borcan de zacursa, am incalecat pe-o vale si-am alergat pana la masina.
Luatul pijamalelor unii dintre noi nu si-l mai amintesc, nu aveau cum, pentru ca dormeau deja din Simon.

No comments: